Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, που το επόμενο σχολικό έτος (2024-2025) θα φοιτήσουν στο σχολείο μας, ότι θα πρέπει μέχρι την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο του 2024 να έχουν προχωρήσει σε:
εγγραφή (για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη) ή
ανανέωση εγγραφής (για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στη Β’ και Γ’ τάξη).
Οι εγγραφές και οι ανανεώσεις εγγραφών, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα γίνονται από 8:30 έως 13:30, Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024 έως Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024.
Για την εγγραφή μαθητή/τριας στην Α’ τάξη θα πρέπει:
α) Να προσέλθει στο Σχολείο ο κηδεμόνας του μαθητή στις προαναφερόμενες ημερομηνίες και ώρες για να συμπληρώσει την αίτηση εγγραφής (και την αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση).
β) Εάν ο μαθητής έχει δελτίο αστυνομικής ταυτότητας (ή διαβατήριο) θα πρέπει να προσκομιστεί στο σχολείο.
γ) Εάν υπάρχει διάσπαση της συμβίωσης των γονέων του μαθητή τότε θα πρέπει να προσκομιστούν τα αντίστοιχα έγγραφα (σχετικά με την κηδεμονία του μαθητή) και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει η αίτηση εγγραφής να συμπληρωθεί και από τους δύο γονείς.
δ) Ειδικά για τους μαθητές οι οποίοι αποφοίτησαν από Δημοτικά Σχολεία φέτος και το σχολικό έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη του Σχολείου μας, είναι απαραίτητη η κατάθεση του Ατομικού Δελτίου Υγείας του Μαθητή (ΑΔΥΜ) μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2024.
Για την ανανέωση εγγραφής μαθητή/τριας στη Β’ ή τη Γ’ τάξη θα πρέπει:
α) Να προσέλθει στο Σχολείο ο κηδεμόνας του μαθητή στις προαναφερόμενες ημερομηνίες και ώρες για να συμπληρώσει την αίτηση ανανέωσης εγγραφής (και την αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση).
β) Εάν ο μαθητής έχει δελτίο αστυνομικής ταυτότητας (ή διαβατήριο) το οποίο δεν το έχει ήδη προσκομίσει στο σχολείο τότε θα πρέπει να προσκομιστεί.
γ) Εάν υπάρχει διάσπαση της συμβίωσης των γονέων του μαθητή τότε θα πρέπει να προσκομιστούν τα αντίστοιχα έγγραφα (σχετικά με την κηδεμονία του μαθητή) εφόσον αυτό δεν έχει ήδη γίνει σε προηγούμενο σχολικό έτος. Στην περίπτωση διάσπασης της συμβίωσης των γονέων του μαθητή τότε θα πρέπει η αίτηση ανανέωσης εγγραφής να συμπληρωθεί και από τους δύο γονείς.
δ) Σε περίπτωση μεταβολής της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή τότε θα πρέπει να προσκομιστεί στο σχολείο κάποιο αποδεικτικό αυτής της μεταβολής (πχ λογαριασμός τηλεφώνου, ρεύματος, συμβόλαιο ενοικίασης κλπ) το οποίο θα είναι στο όνομα κάποιου από τους γονείς (ή κηδεμόνες) του μαθητή.
Χρήσιμα αρχεία:
α) Αίτηση εγγραφής (με την αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση) για μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α τάξη
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) για μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α τάξη
γ) Αίτηση ανανέωσης εγγραφής( (με την αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση) για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Β’ και Γ’ τάξη
δ) Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του σχολείου
ε) Εγγραφές/ μετεγγραφές μαθητών